Amarant G-Voetbaltoernooi.
Afgelopen zaterdag, onder een stralende zon,  speelde ons G-Team op het toernooi bij Amarant in Tilburg. Hoewel we al trots waren dat we de 4e plaats behaalden,  (van 8 teams), was het helemaal mooi dat onze spelers ook nog de sportiviteitsbeker wonnen. Dat kwam vooral door de manier waarop wij bijvoorbeeld extra spelers bij de tegenstander lieten meedoen als de score te ver opliep.  Zo kregen die tegenstanders ook de mogelijkheid zelf ook een paar keer te scoren. Ook bij bijvoorbeeld een blessure bij de tegenpartij werd meteen gestopt en de betreffende speler geholpen.  Kozakken Boys mag trots zijn dat we zo'n sportief G-Team binnen onze vereniging hebben. Klasse mannen, we gaan kijken of Jaap de beker in de vitrine in de kantine wil zetten.
Een hoogtepunt deze dag was het optreden van feestzanger John de Bever, wij kregen de lach niet meer van ons gezicht!!
Het was ook leuk om onze oude bekenden van voetbalclub Sparta '30 weer eens te ontmoeten, erg fijn te zien dat zij ook weer voldoende spelers hebben om competitie te spelen.
Tenslotte een groot compliment aan de organisatie van dit evenement, het was ongelofelijk wat er allemaal te doen was.  Naast een gratis lunch voor iedereen konden we zwaardvechten, boogschieten en golfen bij het oefenveld van golfclub Prise d'Eau.

Komende zaterdag is het G-Team te vinden op golfbaan Noordeloos, waar we een clinic en golfrondje krijgen aangeboden van sponsors Ad van Heumen, Golfbaan Noordeloos en Rook en Myra van Woon & Kado winkel Hebben & Houwe uit Werkendam.  Hierover later meer.

Kozakken Boys pakt punt bij nummer 3 Quick Boys

Quick Boys - Kozakken Boys 1

Kozakken Boys pakte zaterdag een punt met de 1-1 bij Quick Boys. Scheveningen speelde echter ook gelijk met 2-2 tegen HCC Hardenberg en dus blijft het verschil op de ranglijst acht punten. Excelsior Maasluis won met 1-2 bij Kon. HFC en staat nu op vijf punten.  Dat die twee ploegen nog te achterhalen zijn in de resterende wedstrijden, lijkt schier onmogelijk. Hekkensluiter FC Lisse verloor w... meer »

• 20 april 15:00
20-04-2024

Kozakken Boys MO13-1 - EBOH MO13-1

Kozakken Boys 1 - Spakenburg

GJS MO15-1 - Kozakken Boys MO15-1

IFC MO13-2 - Kozakken Boys MO13-1

Jong Sparta Rotterdam - Kozakken Boys 1

Kozakken Boys MO15-1 - Sparta'30 MO15-1

Rijsoord MO13-2 - Kozakken Boys MO13-1

30-03-2024

Noordwijk - Kozakken Boys 1

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!