Business club

Financieel Gezond Award 2014

Financieel Gezond Award 2014
18/11/2014

Hoofdsponsor Van Wijk ontvangt Financieel Gezond Award 2014
Ieder jaar reikt Graydon de Financieel Gezond award uit. Een prijs voor Nederlandse bedrijven die aan de strenge criteria voor financiële gezondheid voldoen. De award is een financieel kwaliteitskeurmerk van Graydon en gebaseerd op omzetcijfers, jaarcijfers, kredietwaardigheid, betaalgedrag en de algemene bedrijfssituatie. Slechts 3% van alle Nederlandse bedrijven heeft de financiën dusdanig op orde dat ze zich ‘financieel gezond’ kan noemen.

Volgens Graydon behoort Van Wijk BV in deze top van financieel gezonde bedrijven en daarom hebben zij de Graydon Financieel Gezond award  in ontvangst mogen nemen.

Namens Businessclub Rood-Wit Rivierenland feliciteren wij Van Wijk BV hier van harte mee!

Vorige pagina

Hoogendoorn MBI in de prijzen

Hoogendoorn MBI in de prijzen
14/11/2014

Hoogendoorn MBI uit Werkendam is door de Nominatiecommissie van de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar in de Maritieme betimmeringen en interieurbouwbranche. De VIP Partner van Kozakken Boys kreeg deze prijs afgelopen week overhandigd.

Hoogendoorn denkt verder dan alleen standaard marketing oplossingen en kenmerkt zich op het gebied van scheepsbetimmering en interieurbouw. De onderneming is gespecialiseerd in drie verschillende projecten namelijk: Maritiem-, Binnenvaart- en Interieurbouw. Door het onderscheidend vermogen en innovatie nomineert De Nominatiecommissie Hoogendoorn voor de Nationale Business Succes Award 2014.

Hoogendoorn is al meer dan 50 jaar actief op deze markt en is inmiddels uitgegroeid tot een groot bedrijf met veel expertise op het gebied van Maritieme-, binnenvaart- en interieurbouw projecten. Zij zijn innovatief en richten zich voortdurend op verbetering en vernieuwing. De organisatie kenmerkt zich door klantgericht te werk te gaan en daardoor het doel wat voor ogen staat te bereiken. Er wordt gefocust en aandacht besteed naar het zoeken van nieuwe mogelijkheden en het constant verbeteren en optimaliseren van de bestaande regie. Zij zullen blijven groeien en ontwikkelen in hetgeen waar zij goed in zijn en blijven naar verwachting op deze manier een unieke speler in deze branche.

Kwaliteit

Bij Hoogendoorn staat goede kwaliteit hoog in het vaandel. Zij zorgen altijd voor een hoogwaardige en op lange termijn, durende kwaliteit. Zij houden zich bezig met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en zijn in bezit van een ISO14001 certificaat. De onderneming houdt rekening met het milieu, door milieuvriendelijk te werk te gaan bij verschillende bedrijfsactiviteiten. Ook is Hoogendoorn  VCA gecertificeerd, de medewerkers kunnen het werk dus op een veilige manier doen. Hoogendoorn is altijd bezig met het verder ontwikkelen en hierbij blijft kwaliteit een van de eerste uitgangspunten.

Meer… Succes Award ,  Hoogendoorn

Bron: Maritiemnieuws.nl

Vorige pagina

Nieuws uit de Businessclub

Nieuws uit de Businessclub
12/11/2014

Recent tekende Marcel Roodhart van Dutch Inland Shipbuilding Company een sponsorovereenkomst met Kozakken Boys. Vanaf dit seizoen zullen zij als VIP partner aan de club verbonden zijn.

Namens Businessclub Rood-Wit Rivierenland bedanken wij Dutch Inland Shipbuilding Company voor hun sponsorschap en we hopen ze nog vele jaren op sportpark De Zwaaier te mogen begroeten.

Foto: Wim Verhoeven

Vorige pagina

Brochure Make-A-Wish

Brochure Make-A-Wish
31/10/2014

Afgelopen zaterdag werd namens Kozakken Boys aangekondigd dat de unieke samenwerking tussen club en stichting Make-A-Wish met 3 jaar is verlengd. Zodoende zal ook de komende 3 jaar Kozakken Boys te bewonderen  zijn met het prachtige logo van Make-A-Wish op de voorzijde van de wedstrijdshirts van alle teams. Dit betekent ook dat we een beroep zullen doen op het bedrijfsleven om dit prachtige initiatief als donateur te ondersteunen. Hiervoor is door de werkgroep Make-A-Wish een fraaie brochure gemaakt, die u vanuit de bijlage zelf kunt openen.

Wij hopen dat de actie net zo’n succes gaat worden als de vorige keer en dat we wederom in staat zijn een mooi bedrag over te maken aan Make-A-Wish.

BijlageGrootte
Brochure Make-A-Wish.pdf386.56 KB
Vorige pagina

Covebo tekent vernieuwd contract

Covebo tekent vernieuwd contract
27/10/2014

Afgelopen zaterdag werd de vernieuwde overeenkomst tussen Kozakken Boys en Covebo Uitzendgroep bekrachtigd. Sinds vorig jaar is Covebo als sponsor aan de club verbonden en dit bevalt dermate goed dat met ingang van dit seizoen het contract is opgewaardeerd naar Elite Partner.

Met een netwerk van 15 vestigingen in Nederland, Polen en Duitsland en partners in België en Hongarije is Covebo al 12 jaar een toonaangevende uitzendgroep in internationale arbeidsbemiddeling. Met dagelijks zo’n 2.500 uitzendkrachten aan het werk bij haar klanten, behoort Covebo tot de top 20 uitzendbureaus van Nederland. Vanuit de vestiging in Sliedrecht is men gespecialiseerd in productie, logistiek en techniek. De aanpak van het team in Sliedrecht is gebaseerd op nauw samenwerken, meedenken met de klant, flexibiliteit én voortdurende bereikbaarheid.

Meer informatie is te vinden op www.covebo.nl      

Op de foto neemt vestigingsmanager Vincent den Adel en accountmanager Berry van Houwelingen de bloemen in ontvangst van Henk de Goeij namens businessclub Rood-Wit Rivierenland.

Foto: Teus Admiraal

Vorige pagina

Nieuws uit de Businessclub

Nieuws uit de Businessclub
14/10/2014

Afgelopen week heeft Horesca Até hun lidmaatschap van onze bloeiende Businessclub weer met een jaar verlengd. Als tegenprestatie hebben zij ons geheel kosteloos een schitterende vrieskist cadeau gedaan, welke reeds door Gerrit Verbeek naar volle tevredenheid in gebruik is genomen.

Horesca Até levert al jarenlang vele producten aan onze vereniging en wij zijn daarom dan ook heel content met deze geste van onze leverancier en sponsor.

Klik hier voor de website van Horesca Até voor alle info.

Op de foto van Teus Admiraal wordt het contract in het bijzijn van RWR-commissielid Arie Potters getekend door André Boer, hoofd Verkoop en Mieke de Kunder, Verkoopadviseur.

Vorige pagina

Hoofdsponsor viert 50 jarig bestaan

Hoofdsponsor viert 50 jarig bestaan
12/09/2014

Vandaag viert hoofdsponsor WVI/WVC, in de volksmond “de Werkendamse”, haar 50 jarig bestaan.

De Werkendamse zorgt sinds september 1964 voor warmte in alle huishoudens, ook tijdens de kou van deze en afgelopen crisisjaren. De Werkendamse bereikte deze mijlpaal door twee pijlers: verantwoord investeren in menselijk kapitaal en focus houden op algemeen bedrijfsbelang. Oprichter Teus Paans had in 1964 als doelstelling het bieden van een comfortabel woon- en werkklimaat voor iedereen. Na het overlijden van Teus Paans in 2013 is de dagelijkse leiding van het familiebedrijf overgedragen aan zijn jongste dochter Sandra Paans. Zij versterkt het aandachtspunt duurzaamheid en tilt het bedrijf naar de digitale wereld van nu. De huidige directie, bestaande uit Sandra Paans (algemeen directeur), Gerrit Smits (financieel directeur) en Johan Hakkers (technisch directeur), blijven de focus houden op  twee pijlers: verantwoord investeren in menselijk kapitaal en focus houden op het algemeen bedrijfsbelang.

Met hun mensen als kapitaal ervaart de Werkendamse geen crisis. Vanaf het ontstaan van het bedrijf is verantwoord geïnvesteerd in menselijk kapitaal. Dit is één van de belangrijkste pijlers van het bestaan. Juist in tijden van crisis komt naar voren hoe belangrijk dit kapitaal is. Het bedrijf zorgt voor de mensen, dus niet alleen personeel, maar ook klanten en leveranciers, zoals de mensen voor het bedrijf zorgen. En dit al 50 jaar lang. Door in te zetten op deze pijler is de Werkendamse de afgelopen jaren uitgegroeid tot een maatschappelijk verantwoord bedrijf met een trouwe en betrouwbare klantenkring.

Naast het verantwoord investeren in menselijk kapitaal houdt de Werkendamse constant de focus op het algemeen bedrijfsbelang. Dit is een typisch kenmerk van een familiebedrijf wat de Werkendamse pur sang is. Door dit in het oog te houden bedient de Werkendamse haar personeel, klanten en leveranciers optimaal. Deze focus draagt er mede aan bij dat de Werkendamse redelijk geruisloos door de crisistijd rolt en zelfs in haar serviceafdeling voor groei zorgt.

Vandaag viert dit bloeiende familiebedrijf haar 50-jarige bestaan, waarbij uiteraard op gepaste wijze stil zal worden gestaan bij het overlijden van de grondlegger van het bedrijf de heer Teus Paans. Vele genodigden zullen vanmiddag en vanavond gastvrij ontvangen worden in de speciaal daarvoor geplaatste tent aan de Ir. Blankenstraat 6. Wij wensen de familie Paans en hun medewerkers een mooie en gedenkwaardige dag toe!

Vorige pagina

Interactief magazine voor Paans

Interactief magazine voor Paans
11/09/2014

Bedrijvig Heusden en Altena maakt interactief magazine voor Paans
Paans Installatiebedrijven bestaat sinds het begin van september 50 jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum maakte het team van Bedrijvig Heusden en Altena, onderdeel van Kozakken Boys sponsor Het Kontakt Edities,  het interactief magazine "Paans" en een gelijknamige bedrijfsfilm, die via onder andere YouTube is te bekijken. Op de foto feliciteert bladmanager Peter Vos van Bedrijvig directeur Sander Paans met een ingelijste uitvergroting van de jubileumuitgave.

Paans is  als trouwe sponsor al jarenlang bij Kozakken Boys betrokken en directeur Sander Paans was in het verleden voorzitter van de club.

Foto: het Kontakt Edities

Vorige pagina

Kozakken Boys sponsors vinden elkaar

Kozakken Boys sponsors vinden elkaar
24/07/2014

Kozakken Boys sponsors Abalco Group en Iveco Schouten weten elkaar te vinden

Meteen na de internationale introductie van de Iveco New Daily stonden bij de Nederlandse dealers de demo’s klaar voor de klanten. Vrijwel tegelijkertijd stond ook de eerste Daily van het nieuwe model al klaar voor aflevering aan Abalco Group uit Werkendam. Hiermee heeft de Abalco Group een primeur in huis want het is één van de eerste bedrijven in Nederland waar de nieuwe Daily al wordt ingezet.

Abalco bestelde de nieuwe Iveco eind vorig jaar ongezien bij Iveco dealer Schouten. Henri van Noorloos, die de Iveco Daily verkocht: ,,Abalco is gespecialiseerd in het reinigen, coaten en onderhouden van koel- en warmte technische installaties in allerlei uiteenlopende segmenten. Voor dat werk hebben de serviceteams de beschikking over bestelwagens met daarin allerlei test- en meetapparatuur en gereedschappen. Het bedrijf werkt landelijk en beschikt over een vloot van 25 bedrijfswagens. Iveco is een nieuw merk in het wagenpark. De eerste Daily is operationeel sinds april van dit jaar en dit nieuwe model is de tweede Iveco.’’

De nieuwe Iveco Daily is van het model 40C17 Agile 3520 L1. De bestelwagen is uitgerust met een 3.0 liter Euro-5 motor met 170 pk en de nieuw ontwikkelde voorwielophanging, de Quad Leaf Suspension.

Tekst + foto: Bestelautoenmilieu.nl

Vorige pagina

Nieuws uit de Businessclub

Nieuws uit de Businessclub
08/07/2014

Er is goed nieuws te melden vanuit de Businessclub. Rijkers Bestrating, Abalco Service BV, Maatwerk-Event en RVA Metaaltechniek verlengden allen hun sponsorcontracten met Kozakken Boys.

Namens Businessclub Rood-Wit Rivierenland danken wij deze bedrijven voor hun bijdrage aan onze vereniging en we hopen ze nog vele jaren op ons sportpark De Zwaaier te mogen begroeten!

Vorige pagina

Pagina's